Kundesenteret til Iris Service ligger i hovedadministrasjonen på Vikan utenfor Bodø og står for det meste av kommunikasjonen mellom våre husholdningskunder og Iris. Våre kundekonsulenter møter kundens henvendelse per telefon, epost, Iris-appen, Facebook og Instagram. De veileder kunden, dokumenterer henvendelsen og kommuniserer kundens behov videre i organisasjonen. Kundesenterets arbeidsverktøy er fagsystemet ISY ProActive.

Kundesenteret til Iris Service er også ansvarlig for oppdatering av vårt kunderegister og fakturering av våre husholdningskunder.

Arbeidsoppgaver:

  • Sentralbord med telefon og pc som arbeidsverktøy
  • Kundeveiledning
  • Avvikshåndtering og kommunikasjon med våre sjåfører
  • Oppfølging av våre abonnenter
  • Vedlikehold i ISY ProAktiv (fagsystem)

Kvalifikasjoner:

  • Erfaring med administrative oppgaver og kundebehandling 
  • Lett for å ta i bruk nye dataverktøy
  • God i norsk og engelsk, både skriftlig og muntlig
  • Økonomi- og regnskapsforståelse
  • Gjerne relevant høyere utdanning

Egenskaper:

  • Strukturert og nøyaktig
  • Serviceinnstilt
  • Selvstendig og løsningsorientert
  • God til å samarbeide
  • Tåler perioder med høyt arbeidspress

Vi tilbyr:

Vi tilbyr tarifflønn, gode personalforsikringer og velferdsordninger og et dynamisk, engasjert og faglig sterkt miljø. Iris gir gode muligheter for egenutvikling, og verdsetter medarbeidere som tar initiativ og viser ansvar. Vi har et samfunnsrettet formål med gode verdier og et godt arbeidsmiljø.

 Mer informasjon om Iris finner du her på hjemmesiden. For ytterligere informasjon om stillingen, ta gjerne kontakt med:

  • Britt Skjelvan (leder for kundesenteret), på telefon 99572999 eller epost Britt.Skjelvan@iris-salten.no 
  • Monica Novik Tennfjord (daglig leder), på telefon 48217131 eller på e-post monica@iris-salten.no.

Søknad med CV og referanser fra tidligere arbeidsforhold sendes på e-post til monica@iris-salten.no innen 15. november. Merk eposten med «Kundekonsulent». Aktuelle søkere til stillingen vil bli kontaktet for intervju.

Om arbeidsgiveren

Iris Service AS har ansvaret for å samle inn alt husholdningsavfall i Salten, og drift av alle 12 miljøtorgen fra Halsa i sør til Oppeid i nord på oppdrag for morselskapet Iris Salten IKS. Iris Service er det største selskapet i Iris-konsernet med over 50 fast ansatte i tillegg til ekstrahjelper. Selskapet er  spredt geografisk over Saltens ni kommuner, men har sitt hovedkontor på Vikan utenfor Bodø.

Vårt morselskap Iris Salten IKS er et interkommunalt renovasjonsselskap, som i tillegg til Iris Service har fem ytterligere datterselskaper; Iris Produksjon, Retura Iris, Mivanor,  Labora og HT Safe. I tillegg eier Iris over 40 prosent av Nofir.