Min side
Min side er en kundeportal hvor du får oversikt over ditt kundeforhold hos Iris og kan ta kontakt med oss i Iris.
Inne på kundeportalen Min side kan du:
- Se din fakturaoversikt og betalingsstatus
- Bytte størrelsen på avfallsdunker tilknyttet din eiendom
- Bestille tjenester som ekstra tømming, ferietømming og betalt henting
- Sende inn feilmelding om manglende tømming og skadet/mistet dunk
Min Side er bygget opp slik at det kun er den som er registrert som fakturamottaker hos Iris som får tilgang. Du logger inn med elektronisk ID (MinID, BankID eller Buypass).
Ønsker du å se din eFaktura i Vipps? Da må du aktivere dette inne i Vipps-appen. Dette gjør du slik: Gå inn på "Profil", trykk "eFaktura" og aktiver "Se eFaktura fra bedrifter".
Manglende tømming eller ødelagt dunk?
Dette er et avvik du ikke må innom Min Side for å registrere.
Bruk meldingsfunksjonen i Iris-appen og send melding til kundesenteret dersom du opplever at avfallet ikke er tømt eller at dunken er blitt ødelagt/blitt borte.
Trenger du nytt avfallskort?
Har du mistet eller trenger du et nytt avfallskort til felles avfallsanlegg med tilgangsstyring?
Dette kan du bestille utenfor Min side. Vær oppmerksom på at noen borettslag krever at kort bestilles gjennom styret. Hvis det gjelder ditt borettslag vil du få beskjed om det når du velger ditt borettslag i listen i bestillingsskjemaet.
Nedenfor finner du en kort video som viser hvordan du finner frem, logger inn og navigerer på Min side: