Melding 26.07.024: Vi har for tiden noen problemer med skjemaet på denne siden, og har deaktivert det for en periode. Ønsker du å bestille avfallskort, send e-post til iris@iris-salten.no. 

I e-posten må du oppgi:

  • Navn
  • Telefonnummer
  • Adressen din
  • Årsaken til at du ønsker nytt kort: trenger du et ekstra kort eller er kortet du har fått fra Iris mistet
  • Skal du hente kortet selv hos administrasjonen på Vikan eller skal Iris sende det i posten

Postgangen tar omlag to uker.


Enkelte borettslag ønsker at bestilling av kort går gjennom styret. Dette vil du få beskjed om når du velger ditt borettslag/adresse i skjema.
For husholdningskunder, se gjeldende prisliste for bestilling av ekstra kort:

til prisliste 

Er du bedriftskunde av Retura Iris? Ta kontakt med kundesenteret deres på post@returairis.no.

På grunn av postgang kan det ta opptil to uker fra du sender bestilling til kortet kommer fram i posten. Du kan også hente kortet selv på kontorer på Vikan, dersom du oppgir dette i din bestilling. Kundemottaket har åpent mellom 08:00 - 15:30.